maanantai 10. syyskuuta 2012

Tänään minut teki iloiseksi...


...iltapäivätee ja herkut. Blogiani aiemmin seuranneet ehkä muistavat minun olevan hyvin kiintynyt kahviin. Olen kuitenkin pyrkinyt hillitsemään kahvinkulutusta ja juomaan välillä teetä. Myös herkkuja söisin vaikka ja kuinka, mutta niidenkin käyttöön olen pykinyt löytämään kohtuuden. Välillä kuitenkin on hyvä suoda itselleen arkinen hemmotteluhetki, sen jälkeen jaksaa paljon paremmin...


...jatkaa tätä. Joka on myös ilahduttanyt minua viimeaikoina. Mytheresan kansiossa piileskelee graduni, jonka kanssa olen jumpannut kesän. Kohta tämä leikki loppuu ja voin korkata samppanjan, joka tosin vielä odottaa ostajaansa Alkon hyllyssä. Mutta jos vain ajankäytön suhteen kaikki menee nappiin voin suunnata ostoksille jo tällä viikolla. Se, koska kilistellään laseja, on sitten kuitenkin ehkä vielä eri viikon asia :)


Edellisten lisäksi minua ilahduttaa valtavasti kahden rakkaan ystäväni muuttuneet parisuhdestatukset sekä kotiin kannettu ilmainen Turkkari. Ah, mitä luksusta kun TYY ystävällisesti tarjoaa vuosittain kuukaudeksi opiskelijoilleen ilmaiset paikallislehdet. Arvostan!

Ylläolevasta kuvasta voi myös päätellä mitä aion syödä seuraavaksi, nam :)

Ja tämä, jota olen kuunnellut ehkä naapurisovun ylittävän paljon:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti