torstai 20. joulukuuta 2012

Jouluja

Niin se joulu vaan tänäkin vuonna saapui, (ellei sitten huomenna olla maailman lopussa :D ) toivottavasti kaikkien joulu on rauhallinen ja onnellinen.

Kirjoittelen tänne kyllä, toivonmukaan, joululomankin aikanakin postauksia, mutta jos lomailu ja jouluilu vie mennessään, niin haluan toivottaa kaikille ihanaa joulua!

Olen ehkä kertonut olevani aika pedantti. Se ei valitettavasti näy käsillätekemisentaidoissani, olen muun muassa aivan onneton käsitöissä ja lahjojen paketoinnissa. Hävettää melkein antaa itsepaketoimiani lahjoja. Joka joulu päätän ostaa vain lahjoja, jotka paketoidaan valmiiksi. Muutama paketoitiinkin kaupassa, mutta jostain kumman syystä ne olivat jo lähes räjähtäneitä, kun viimein sain ne tuon viiman ja tuulen ja tuiskun läpi tuotua kotiin :D

Mutta, ehkä paketointitaitokin siitä karttuu. Pentikin myyjättären mukaan heidän ensimmäiset työviikkonsa talossa menevät paketoinnin opetteluun, he purkavat ja paketoivat ja purkavat ja paketoivat. Lisäksi he käyttävät laadukkaita materiaaleja. Ehkä näillä ohjeilla minäkin suoriudun jatkossa :)

Lopuksi vielä "huumorikuvana" pikkujouluissa käyttämäni "tonttulakki":


Aina saa vähän soveltaa, tonttulakkia kun minun ei ole tullut koskaan ostettua, mutta jostain kumman syystä olen joskus hankkinut punaiset verkkosukkahousut :D Ei yhtään minua, mutta onpahan ainakin kerran tullut käytettyä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti