keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Vähän jälkijunassa

Mulla tulee nää mun päivitykset aika totaalisen jälkijunassa, tästä uudesta pikkuruisesta sateenvarjostakin puhuin joku kuukausi sitten :D

Olen ehkä vähän pedanti (vähän :D) ja minulla kulkee aina sekä sateenvarjo että aurinkolasit mukana, joka huvittaa myös itseäni. Lahjoitin hätääkärsivälle ystävälleni vanhan sateenvarjoni ja sain siitä hyvän syyn ostaa itselleni vielä edellistä pienemmän laukkuvarjon (kyllä te ymmärrätte :D ).
Olen tosi tyytyväinen tähän Espritin varjoon, se on tosi pieni ja kevyt, kuitenkin avattua ihan normaalin varjon kokoinen. Hintaa taisi olla vajaa 20e.



En ole kihlautunut itseni kanssa, vaikka seuraavasta sen saattaisi päätellä (ei blondi osaa kuvata kun oikealla).
Haettiin äidin kanssa eräästä sisustusliikkeestä vanhempieni luo uusi sohvapöytä ja sieltä mukaan tarttui myös seurava ihanuus:


Kivi on kuulemma "aitoa kristallia" -mitä se nyt tässä yhteydessä sitten tarkoittaakaan. Olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen tähän 11 euron hankintaani. Olen etsinyt tällaista katseenkiinnittäjää pitkään. Kaikki sovittamani ovat olleet rihkamaksi joko naurettavan kalliita tai niin teräväreunaisia, että olisin telonut niillä itseni, muut ja hajottanut kaikki vaatteet.


Tämä on kuitenkin ihan nappiostos; kaunis, siro ja tasainen. Tykkäättekö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti