lauantai 29. joulukuuta 2012

Ystävistä ja niiden tärkeydestä

Ajattelin ensin otsikoida postaukseni sanoin: ei mitään asiaa. Mutta kun luin postaukseni totesin, että sen riveiltä ja rivienvälistähän voi lukea varsin tärkeän sanoman, joten otsikosta välittyy se tärkein :)

Minulla meni eilen ihan koko päivä LinkedInin profiiliani vääntäessä parempaan uskoon. Aamupäivästä kävin lenkillä, jonka jälkeen tuli ystäväni kanssa puhetta siitä, että hän voisi vinkata muutamalle entiselle työnantajalleen minun hakevan töitä. Olin varsin otettu tästä. Hän sanoi linkkaavansa LinkedIn -profiilini ko. työnantajille, mutta suositteli minun tekevän muutamia täsmennyksiä profiiliin. Luulin, että profiilini oli ihan kunnossa työnhakua ajatellen, mutta ehkä asiantuntija näkee asian hieman erilailla ja sen paranteluun upposikin koko päivä :)

Noh, toivon, että se oli sen arvoista, nykyisin tuntuu työnhaussakin ihan pikkujutuilla olevan suuri merkitys. Siinä meni tosiaan koko päivä ja päässä surrasi kunnolla sen jälkeen. Tänään vuorossa salia ja leffaa, toivottavasti, eilinen vei jotenkin voimia :)

Sain ystävältäni joululahjaksi tämän Pentikin purkin. Olen monesti Pentikillä sitä kädessäni pyöritellyt, joten lahja meni todella nappiin.

Aleostoksillakin olen ehtinyt pyörähtää, tai minun piti mennä ostamaan ripsiväriä. Ja kuinkas kävikään. Ystäväni osti ripsivärin ja minä aivan kaiken muun :D Kuvailen niitä tässä, vaikka inhoankin jakaa tällaisia mestariotoksia ilman valoa.

Eräs tuttavani neuloi minulle tällaiset kuultuaan minun pitävän pinkistä ja kaikesta kimaltavasta ja palelevan aina. Tilasin näitä häneltä samantien useammat. Minultahan tällasia lämmikkeitä löytyy jo ennestäänkin.

Ja hei, turkulaiset. Lupasin kosmetologiksi opiskelevalle tuttavalleni kertoa mahdollisille kiinnostuneille, että hän opettelee myös kestopigmentointeja ja hän tekee niitä edullisesti opisekelijatyönä, noin sadalla eurolla. Pigmentointeja minulla ei itselläni ole, nyt tosin olen sattuneesta syystä ajautunut niitä harkitsemaan, mutta ainakin kulmakarvojen muotoilussa hän on uskomattoman tarkka ja taitava. Kukaan ei ehkä ole koskaan käyttänyt kulmakarvojeni ajattelemiseen niin kauan aikaa. Yhteystietoja voi kysellä minulta, jos kiinnostaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti