keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Eläkkeellä

Aika on taas mennyt niin hujauksessa, etten ole ehtinyt päivitellä aikoihin. Ajattelin myös vihdoin esitellä Tiffany-tuliaiseni.

Eläkeläiset tuntuvat sanovan usein, ettei eläkkeellä ehdi vain oleskella, kun on niin paljon muuta tekemistä. Minusta tuntuu nyt samalle, tosin sillä erotuksella, että olen pyrkinyt järjestämään itselleni mahdollisimman paljon tekemistä, jotta tämä ajantappaminen olisi mielekästä. Olen viettänyt paljon aikaa ystävieni kanssa ja kirjoitellut paljon työhakemuksia.



Tässä nyt kuitenkin vihdoin se Prahan tuliaiseni. Tajusin ennen reissua, etten ole koskaan astunut jalallani Tiffanylle. Se vahinko, jos mikä, piti korjata heti :)
Tiffanyllä käymättömyydestä muistui mieleeni Cartierin ovella otettu intopiukeena-kuva. Etsin sen äsken käsiini, mutten kuitenkaan voi esitellä sitä, koska mulla on siinä niin ruma tukka ja koska mulle tuli niin ikävä Pariisiin :D 

- Tässähän olikin se informatiivisin osa tätä postausta :D


Uusi koruni on ihanan pieni ja siro, eikä tule edukseen kuvissa, mutta siitä ei voi korua syyttää vaan kuvaajaa. Hankin korun arkikoruksi, jollaisena sitä olen käyttänytkin, se on vaan niin ihanan herkkä, ettei se mielestäni sovi läheskään kaikkiin tylsiin arkiasuihini.

Mitäs tykkäätte uudesta murustani?

4 kommenttia:

  1. Tiffanyt on ihania ja kaunis koru. Itse täällä mietin ostoshaaveita kesän NY reissulle ja Tiffany ja Cartier ovat päällimmäisinä mielessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, kyllä tämäkin tyttö on nyt myyty :) Oi kesä ja New York!

      Poista