maanantai 4. helmikuuta 2013

I said...

bang bang bangity bang. Olen ollut ja olen harmi kyllä yhä flunssassa. Saisi pikkuhiljaa helpottaa, kun on ihan toistaitoinen olo, eikä saa mitän järkevää tehdyksi.

Viitaten ylläolevaan, olen viihdyttänyt itseäni sillä. Tai no en sillä, ei tässä irstailemaan ole alettu. Olen siis viihdyttänyt itseäni katselemalla HIMYM-sarjaa. Se on kyllä hieno sarja! 

Olen myös tehnyt hienon musiikkilöydön. Kuunnellessani Spotifystä erästä suomalaista punkrock-bändiä havaitsin, ettei Spotify tunne erikoismerkkejä ja löysin käsittämättömän hienon unkarilaisen punkbändin ihan vahingossa, kun näillä kahdella bändillä ei nimi eroa kun kysymysmerkin verran. Olipa hyvä vahinkolöytö!  

- Jos joku nyt ymmärsi minun ylläolevasta jaarittelusta jotain ja mahdollisesti voi jopa nimetä ko. bändit, niin: Mee munkaa naimisiin! Yhteystiedot löytyy yläoikealta :D

Sain tänään kotiin yhden kauan odotetun aarteen, sitä voi vilkaista jo Instagramista. Postausta tulee kyllä tänne bloginkin puolelle.

Huomasiko muuten kukaan muu, että eilisessä Jussi gaalassa oli säästetty ainakin oikolukijan palkasta. Ihan kammottavia typoja!

Muuten: 
Onko kellään vinkkiä IPhone 5:en kuorista/suojuksesta tmv. kun en oikein osaa päättää olisiko kovamuovinen vai silikoninen vai ihan suojussuojus paras vaihtoehto. Haluaisin jotain nättiä nyt ainakin ja mahdollisimman toimivaa ja suojaavaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti