torstai 28. helmikuuta 2013

Paras juttu pitkään aikaan

Otsikko oli ehkä hiukan liian dramaattinen, mutta tämähän on minun blogi, joten sallin ehkä pienen liioittelun :) Olen (ehkä) vähän nörtti ja olen myös tosi paljon Ompputyttö. Niinpä eräs ihanaakin ihanampi lahja teki minut tosi iloiseksi.

Olen himoinnut IPhonea siitä asti kun ne Suomen markkinoille saapuivat. Mulla on kuitenkin ollu aina hyvä ja ehjä puhelin ja seuraavat puhelimet, kuten edellinen HTC:ni, ovat tipahdelleet syliini puolivahingossa, joten ompulle ei ole ollut tilaisuutta. En myöskään kiellä sitä, etteikö hinta (ja hajoamisen pelko) olisi hirvittänyt.
En ole nyt ihan yhteistyökykyinen bloggerin ja kuvien kokojen kanssa, koettakaa kestää ;D
Onhan se nyt tosi ihana :) Ja niin sopivan väriset suojakuoretkin :D
Ei minulla siitä sen kummempaa sanottavaa ole, toimii kuten pitääkin.
Kuvasin myös kuvausavustajani :D
Sain tämän lahjaksi ihanaakin ihanammalta veljeltäni, jolle tämä päätyi työjuttujen kautta.

Ai että noi kuvien koot ja niiden välit häiritsee, ehkä puutun niihin jatkossa enemmän :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti