perjantai 22. helmikuuta 2013

YSL->SLP

Ottamatta nyt sen enempää kantaa nimimuutokseen tai muuhun, niin tulihan minullekin muutosten mainingeissa kiire saada omia ikonisia kappaleita YSL:ää. Aloitin, sattuneesta syystä, edullisimmasta niistä.

Tämä ei ole se himoitsemani väri, joskin sekin on edelleen hankintalistalla :D Tämä kappale päätyi luokseni uskomattoman 50% alennuksen vuoksi. Alen bongasin Mikon blogin kommenttiboksista, iso kiitos siitä vinkanneelle Pipsalle.

Siis mikä, 
no se himoitsemani Arty, minulle hyvin yllättävässä, mutta niin ihanassa värissä.

Mussu, onko meillä samaa sävyä? :)
Pakkausmateriaalin määrä huvitti minua suuresti :)
Tilasin sormuksen siis NAPin aleista 
Mukana tuli myös mitta somassa pussissa, hauskaa
Laatikonkin kuvasin :D 
Vihreä, siis kyllä vihreä :)

Onneksi minulla on yhdet Zaran vihreät kesähousut jossain kaapinperukoilla, ehkä vihreä on uusi pinkki ;P
On se niin kiva :)

10 kommenttia:

  1. Tuo oli kyllä hyvä löytö - hieno väri! Kiva, että pystyin olemaan edes välillisesti apuna :) Rentoa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, väri on ihana, en epäröinyt valintaa hetkeäkään. Kyllä, olit suurena apuna :) Kiitos samoin !

      Poista
  2. Joo on sama IHANA väri! Mä ostin eka sinisen ja vkon päästä näin tämän alessa loppuunmyytynä. Otti niin paljon päähän, että kyttäsin monta päivää ja vihdoin yksi ilta mun kokoa tuli taas myyntiin. Ja nyt olen siis kahden Artyn onnellinen omistaja. Ja kolmas (se valkoinen) tulee vielä joskus. Myönnetään, olen hullu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, se on niin kaunis väri! On ihan hyvä olla vähän hullu, minäkin voin olla vartihullu, jos joskus hopea-vaaleanpunaisen version nappaan itselleni :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos :) Valo käy tuohon "kiveen" kauniisti.

      Poista
  4. Tosi upee tuo sormus =)

    Hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista