torstai 14. maaliskuuta 2013

Myrsky

Täällä on myrsky ja sisällä 17 astetta lämmintä. Mulla on myös taas nälkä, vaikka juuri äsken söin. Mitä teille kuuluu? :D

Tässä on parempaa kuvaa niistä Prahan pakko-ostoskengistä. En muista miksi tai missä tilanteessa olen tämän kuvan ottanut, mutta varmaan kiireessä kotoa lähtiessä. Pidän noissa kengissä siitä, että ne ovat samalla aika klassiset, mutta niissä on kuitenkin sellasta bikerbootsimaista rouheutta :D
Olen suosinut jo vuosia kirkkaita huulikiiltoja, mutta nyt olen jotenkin innostunut taas värillisistä. Seuraavaksi etsin jostain sopivan vaaleanpunaisen. Muttei kuitenkaan mitään karmeaa tuksupunaista.
Tuo alin, joka on Kicksistä, on selkeästi neonpinkimpi, kun taas ylempi on kivan shimmerisen vadelmanpunainen ja siinä on mieletön tuoksu. Ostin myös huultenrajauskynän, jotta huulimeikki pysyisi pidempään ja siistimpänä, mutten ole ihan varma onko tuo nude kuitenkaan minulle se paras nude.
Tämä viikko onkin mennyt puljatessa läppärin vaihdon kanssa. Oli vihdoin aika siirtää hyvin ja pitkään palvellut MacBookini viettämään ansaittuja eläkepäiviä.

Ja korvata se Prolla.

Taidan nyt sukeltaa J.K. Rowlingin maailmaan. Minulla on työn alla tuossa Paikka vapaana. Pottereista kovasti pitäneenä olen jopa hieman kauhunsekaisesti vältellyt tätä "aikuisten kirjaa". Alku vaikuttaa ihan kohtuulliselta, mutta hämmentävästi suomentajavaihdoksesta huolimatta tietyt potterismit puskevat läpi. Katsotaan tuleeko tuo 550 sivua kahlattua läpi vai hyytyykö homma alkuunsa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti