lauantai 18. toukokuuta 2013

Ding Dong

Eilen näin pitkästä aikaa vanhoja työkavereitani, oli mukava ilta. Se vei vain todella paljon toistaitoisen energiaa, kun joku aikuisiän allergia alkoi vaivata alkuviikosta.

En ole koskaan aiemmin ollut allerginen, nyt olen. Olen ihan poikki ja hengitykseni sopisi paremmin senssilinjalle kuin tavalliseen arkeen. Hengitysvaikeuksia lisäsi myös äskeinen jääkiekkopeli.

Jouduin jättämään väliin tämän päiväisen Ravintolapäivän, mutta onneksi niitä tulee taatusti lisää. Tarvinneeko mainita, että pidän konseptista kovasti? :)
                   
Minulla ei ole mitään jännää kuvallista jaettavaa, joten ihailkaapa Fashiolistan  kesäkollaasikaruselliani,  jonka keskitys ontuu pahasti :D Nuolet ilmestyvät kun kursorin vie kuvan päälle.

Tärkeän suomitelkkaripäivän seurana minulla on, suureksi hämmästyksekseni, postilaatikosta tipahtanut Seiska ja oli minulla karkkiakin, mutta ne loppuivat jo :)

Toivottavasti jaksan valvoa vielä illan Euroviisufinaalin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti