keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Kärsimys ei kaunista - se saa haluamaan pitsaa

Ja osta itsellesi parempi mieli. Edellinen postaukseni herätti paljon hyvää keskustelua, lähinnä omassa Facebookissani. Nämä kannustavat lauseet ovat toteuttamiskelpoisia :D

Minussa on kuitenkin ilmennyt häiriö onnen ostamisen suhteen. Minä en tarvitse mitään. Minulla lepää työpöydälläni kolme (3!) lahjakorttia, mutta minulla ei ole mitään ostettavaa. Huolestuttavaa, eikö ;P

Olen kuitenkin, hämmentävästi, havainnut kuolaavani kukkahousuja. Tämä himotus on paha, niistä tulee niin ysäriala-aste -tunne. Se kertoo myös karua kieltään siitä, että ala-asteajoistani on jo ikuisuus, kun samat trendit ovat taas (jo) pinnalla (yyh möhköpohjapopot).
Mutta onhan esimerkiksi näissä Nellyn housuissa jotain niiiin hienoa, eikö?

Ostin itseasiassa eilen pitkään himoitsemani Tangle Teezerin, jännä nähdä olenko vain blogihypen uhri, vai onko siitä ihan oikeasti johonkin.
Lisäksi kiersin varmasti jokaisen Turun lastenvaateliikkeen kalavaatteiden perässä. Minulla on ihana, vajaa 2-vuotias kummityttö. Hän on aivan sekopäisen hulluna kaloihin :) 
Kumminsa ei voi ikävä kyllä jakaa samaa kiinnostuksen kohdetta; tulen kyllä toimeen kalojen kanssa, kunhan ne ovat jo lautasellani :D
Löysin hänelle Name It:stä kivan kalapaidan, se on vähän poikamainen, mutta ostin siihen kivat kukkashortsit kaveriksi (jännä, että juuri kukkakuosiset ;P )

Häiritsikö ketään muuta HIMYM:n viimeisimmän tuottarin ihmeelliset jaksonloppumisbiisit? Tai bongailitteko jaksoista YSL:n laukkuja? Ainakin kolme sieltä pitäisi löytyä :)
Kuva lainassa Purseforumilta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti