sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Wwwaaaannt

Haluaisin taas kaiken. Juuri tällä hetkellä en, hämmentävästi, taida himoita mitään laukkua. Pääni on nyt sekoittanut joku aivan muu :D

Pyrkiäkseni pysymään edes väljästi blogini aihepiirissä kerrottakoon alkuun, että himotuslistalleni on kivunnut takaisin Arty. 
Ei, en ole unohtanut omistavani yhtä Arty-mussukkaa
Kesälakkaa Inglotilta
Päinvastoin, rakastan sitä niin tulisesti, että harkitsen vakaasti, josko sijoittaisin tähän toiseen, alkuperäiseen himotukseeni.

Se mihin olen kehittänyt järkyttävän himotuksen ei ole koru eikä vaate. Se ei ole edes elektroniikkaa, ruoanvalmistusvempeleitä eikä hiustenlaittovehkeitä (niitä minulla onkin esittelemisen arvoinen armeija). Nyt olen vähän salaa seonnut ikkunanpesulaitteeseen :D

Enkä edes vähän tai salaa tai hillitysti vaan ihan täysin :D Syytän tästä vain ja ainoastaan Almaa ja Alman postausta. Postausta jonka olen esitellyt jo äidilleni ja yrittänyt ylipuhua häntä ostamaan itselleen äitienpäivälahjaksi tuon Kärcherin ikkunanpesurin. Lupauduin jalomielisesti jatkossa pesemään kaikki lapsuudenkotini ikkunat tuolla ihmevehkeellä :D - En onnistunut aivopesussani.

Olen hirvittävän pahoillani siitä, ettei minulla ole asunnossani kuin yksi "oikea" ikkuna. Suljettuja turvalasi-ikkunoita (älkää kysykö miksi ylioppilaskyläsäätiöllä on turvalaseja, en tiedä), parvekkeen ovea tai parvekelaseja, joita en todellakaan uskaltaisi pestä edes tuolla ihmevehkeellä, varten ei minun tuota kannata itselleni hankkia. Jos intoiluni yltyy sietämättömäksi joudun ehkä yllättämään äidin :D

Mistä te olette viimeaikoina intoilleet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti