torstai 13. kesäkuuta 2013

Ei mee ku Strömsössä

Eilen sain viimeiset lamput paikoilleen ja laatikot purettua. Jee :)

Tutustuin eilen myös ensikertaa Helsingin YTHS:n palveluun, se oli yhtä hyvää kuin muissakin testaamissani kaupungeissa. Minulla on ensikertaa ikinä silmätulehdus!
Mitähän vielä, ehdin eilen miettiä - ei olisi kannattanut - tänään sain Kelalta tiedon siitä, että tässä uudessa kodissani aiemmin asunut henkilö ei ole ilmoittanut muutostaan maistraatille, joten minulle ei tule tukia kunnes minä olen selvittänyt kuka tässä asui ja taivutellut hänet tekemään muuttoilmoituksen.
Ehei, ei näin. Aion soittaa aamulla maistraattiin ja pyytää kauniisti/anella/ulista/itkeä/lisää tähän joku riittävän epätoivoinen verbi, että he ottaisivat sen henkilön rekisteristä pois. Miten tämäkin muka tuli minun järjestettäväkseni :D

No se siitä, jännempiin juttuihin...
Ajattelin, että haluatte ehkä nähdä miten asun nykyisin?
Fiksumpi tyttöhän olisi ottanut kuvat päivällä, mutta ei anneta sen häiritä :D
Tykkään :)

2 kommenttia:

  1. Olen joskus aikaisemminkin hämmästellyt Kelan toimintaa, mutta en nyt kyllä ihan tuota tapaa ymmärrä. Yksityiskohta kuvat ovat kovin kauniit, etenkin tuo josta näkyy vastapäinen talo, siitä voisi päätellä,että sinulla on ihanan leveät vanhat ikkunalaudat? Ne nimittäin ovat ainut asia jota kaipaan Kallion 22 neliön opiskelija-asunnosta. Muutoin siinä ei kyllä kehuttavaa ollut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei minullekaan ihan mene järkeen se, että miksi minulla on tässä asiassa todistusvelvollisuus ja jos näin on, miksi ei riitä se, että pyrin todistamaan asian Kelalle. Mutta, onneksi asia tuli ilmi nyt eikä myöhemmin.

      Kiitos kehuista, ikkunalauta on tässä asunnossa myös minun mieleeni. Muutenhan tämä on lähes niin pieni ja vanha kun varmaan sinunkin asuntosi :)

      Poista