sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Viikko sitten

Toivottavasti teillä murmeleilla oli kiva juhannus!

Minulla oli mukavan tavallisen rauhallinen, tapasin yhden uuden vauvatulokkaankin, ihan pikkuriikkisen ihanuuden.

Tässä kuitenkin viimeviikon sunnuntailta lupaamani asukuvat, jotka ihana Niina ystävällisesti minusta otti.
Olen nauranut sille, että kuvista puuttuu se elementti, jonka ympärille aloin asuani rakentaa - laukku. Se oli siellä pöydällä hulluttelemassa :D
Asentokin olisi voinut, housut huomioiden, olla fiksumpi :D
Noniin, mutta eipä kitistä. Olin tosi omillani tuossa asussa ja se on edelleen tosi kiva! Ja näytän kauniille ja harmoniselle ja tukka on kivasti! :)
Ideanani oli rakentaa minulle perinteinen asu pinkin clutchin ympärille ja lisätä pinkkiä, laukun lisäksi, asuun mausteeksi kynsillä, korviksilla ja vyöksi sidotulla huivilla, joka tosin ei hirveästi näy. Olen kyllä onneton malli :D

Kengät Repetto, housut H&M, toppi Gina Tricot.
Jakku Zara (uusi, ehkä parempia kuvia joskus), kynnet Depend.
Huivi vyönä Hermes, kaulakoru H&M, korvikset Snö of Sweden
ja laukku oli se Mulberry.
(Sormessa oli Kalevalaa, kädessä Esprit ja Marc Jacobs.)

4 kommenttia: