maanantai 29. heinäkuuta 2013

Mietteitä matkan varrelta

Aika kestoväsynyt tyttö täällä hei. 

Olen havainnut muutamia juttuja tässä lyhyen ja ytimekkään työurani varrelta :)

Aasialaiset ovat ihan hulluina Longchampiin. Mitä isompi, sen parempi. 
- Olenkohan siis sielultani aasialainen ;P

Teinit ovat ihan yhtä hulluina Guessiin. Se nyt ei ollut niinkään ylläri.

Lapset kirkuvat aina taatusti kovimpaan silloin, kun iso massa ihmisiä pakkautuu pieneen tilaan. Terminaalit < 3

Kiilan aamiaista kahden viikon takaa.
Hämmentävintä on ehkä ollut se, että ymmärrän ruotsia. 
Olin teininä aika, noh, teini :D 
Olenko kertonut teille ajasta, jolloin minulla oli ruma, itsevärjätty, punainen tukka. Todella tiukkoja camo-housuja ja hakaneuloja korvissa. Ah < 3
No, voitte ehkä keksiä, ettei silloin paljon ruotsin opiskelu kiinnostanut. En siis osaa ruotsia. Hämmentävästi kyllä havaitsin ensin lukevani yksinkertaista ruotsia ja ymmärtäväni sitä. Pian havaitsin että ymmärrän myös yksinkertaista puhuttua ruotsia. Vastailin kuitenkin pitkään ruotsia puhuville joko suomeksi tai englanniksi, kunnes eräs aamu vastasinkin ruotsiksi, se oli hienoa ja hämmentävää :D
Tässähän ihan innostuu kehittämään itseään, ei se niin hankalaa ollut, haluan kehittyä tässä(kin).

Huomenna minulla on jännä päivä, näen blogituttua tyttöä.

Tänään olen käristynyt auringossa ja telonut jalkani metrossa, en myöskään muista, koska olen viimeksi ehtinyt pestä tukkani (mutta ei se vielä kovin paha ole :D ) näytän siis todella hyvälle :D 

Miten minulle on koskaan tullut mieleenkään kitistä, että minulla on tylsää, antakaa töitä. 
Nyt saan kyllä sitä shokkihoitoa kaiken kitinäni ansiosta :D
Älkää kuitenkaan ymmärtäkö väärin, tämä on ihanaa.
On ihanaa, että on töitä. 
Mutta onhan se aika shokki aloittaa työttömyyden jälkeen 12h päivillä.

Palataan taas.

2 kommenttia:

  1. Saanko udella missä olet nyt siis töissä?
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki saa :)
      Edellisestä postauksesta saa myös hyvin vinkkiä siihen. Työskentelen siis kosmetiikkaa maahantuovassa yrityksessä, vai pitäisikö sanoa tuovassa ja vievässä, sillä viemme/tuomme näitä kosmetiikkamerkkejä myös Ruotsiin.
      Tänä kesänä tehtäväni on pääasiassa lanseerata näitä meidän uutuuksia Suomeen, mm laivoille, eli ihan perus pr-tyttöily, mutta saan myös onnekseni tehdä omien alojeni hommia, eli viestintää ja markkinointia jo nyt. Jos kaikki menee, kuten molemmat osapuolet olettavat, saan enemmän vastuuta ja siirryn pikkuhiljaa pr:äilystä pois tekemään enemmän "omaa" juttuani, kunhan saadaan hommat käyntiin kesän aikana.

      Poista