torstai 5. syyskuuta 2013

Oi ihana toukok...syyskuu

Miten ihanat syksykelit, illallakin 20 astetta lämmintä < 3
En kuitenkaan tullut juttelemaan säästä, vaan tuomaan lupaamani ihihih-mitä-oon-ostan -postauksen ;P

Se mitä lähdin kuvaamaan ja mistä hihkutus lähti, jäi kuvaamatta, koska täällä on kesä. Mutta kyllä te tiedätte mitä bloggarikamaa ostin. Saatte vinkkejä: se on ihana, se on täydellinen, pehmeä ja lämmin. Olen sen(kin) suhteen yhtä jälkijunassa kun aina kaikissa it-jutuissa. Mustaa menin hakemaan, valkoista ja burgundia sovitin ja harmaan ostin. Ette varmaan keksi :D

Ostin myös arskat, etualalla olevat. En tykkää noista aiemmin hankkimistani (mutta ah niin trendikkäistä), joten hankin hillitymmät (as if) tilalle. Noissa on peililasit :D 
Ei yhtään minua, mutta aika kivat ja jotenkin kivemmat kun edelliset ja ne oli -70%. Ette tekään olisi jättäneet noita kauppaan. Jos joku on trendilaseja vailla, tiedätte mitä tehdä.
Ostin myös t-paidan jossa on printti. Tätä ei ole tapahtunut sitten ysärin. Perustelen sitä sillä, että se on kiva, halpa koska se on HM:n ja olin vähän herkässä tilassa :D Kerron huomenna miksi.

Haha, huomaatteko, tämä on jatkokertomus. Teen teille teasereita, että jaksaisitte minua jatkossakin ;P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti