maanantai 18. marraskuuta 2013

Maanantaita mussukat!

Luulen, että olen viettänyt liikaa aikaa poissa omasta kotoani, kun ipuhelimenikin vihjailee jo millloin olisit kotona, jos nyt lähtisit :D

Olen myös hämmentävästi ylittänyt itseni. Olen leiponut ihan kakkua, josta voisin jutella lisää huomenna. Mutta olen tehnyt myös ruokaa viimeaikoina :D Tein Ruishamppareita, joihin tein toki pihvitkin ja testasin verkon villinnyttä somemunakasta, joka oli oikeasti tosi hyvää. Ehkä tässä on tapahtumassa jotain edistystä; henkistä kasvua :D

Ei ole koskaan aiemmin puhelin kertonut, milloin olisin kotona
...jos nyt lähtisin :D

Ärsyttääkö muuten ketään muuta termi kiusaamisjuttu? Miten yhteen sanaan on onnistuttukin lataamaan niin paljon vähättelyä ja negatiivisuutta. Itse tapaukseen minulla ei ole mitään mielenkiintoa ottaa kantaa, mutta noin yleisesti tuo sana on todella ruma ja alleviivaava. Jos vastakkain olisi kaksi miestä, niin kukaan ei koskaan päästäisi julkisuuteen ko. termiä. Tästä tapauksesta käytettäisi silloin termejä kuten AKT-kriisi, AKT-skandaali, AKT-juttu. Tai vielä maskuliinisemmin puhuttaisi henkilöistä sukunimin. Mutta nyt on vaan vähän kiusattu. ARGH.

Ja aiheesta vielä seuraavaan kukkaruukkuun :D

Olen seurannut tätäkin Vain Elämää -kautta yhtä suurella ilolla kuin edellistä. Tai ehkä vielä suuremmalla ilolla, sillä tämän vuotisista artisteista kuuntelen kuitenkin säännöllisesti kaikkia miespuolisia ja välillä Lauraakin. Viimevuotisista en kuunnellut kun Kaijaa, nyt jälkikäteen vähän Eriniäkin. Tiedän hehkuttaneeni sarjan nerokkuutta aiemminkin (en jaksa etsiä sitä postausta, ei se nyt ketään niin kiinnosta), mutta on se vaan niin ihana. Joskin ensimmäiselle tuottarille täytyy antaa kaikki kunnia, sillä olihan kyseiset artistit aika suvereenisti omien alojensa tähtiä Suomessa. Mikä on myös tosi ikävää, ettei tämän kokoisesta kylästä saa loputtomiin sopivia staroja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti