tiistai 12. marraskuuta 2013

Pulska tyttö ja muita satuja

Linkkasin tämän blogini erääseen työhakemukseen, kun sitä pyydettiin... 

...ja nyt minusta tuntuu sille, että minun on aloitettava tämä postaus kertomalla, että olen ihan kiva tyttö, enkä niin angstinen teini, kun jostain (vaikka tuosta edellisestä) postauksestani, joskus saattaisi erehtyä luulemaan :D

Tähän perään onkin hyvä jatkaa ärsyyntymällä VR:n ja TE-toimiston asiakaspalvelusta. Olen tehnyt aika paljon asiakaspalvelutöitä työurani aikana ja arvostan hyvää palvelua paljon.
Näiden kahden puulaakin kohdalla kun ei vaan voida edes puhua asiakaspalvelusta, heidän toiminnalleen olisi parempi kehittää kokonaan uusi termi.
TE-toimiston tulisi tukea yksilöä sen kohtaamassa kriisitilanteessa (mitä työttömyys eittämättä on), mutta siellä tuntee olonsa niin rikolliseksi. Minulle tuleva työttömyyteni (ainiin, en olekaan raportoinut teille viimeisimpiä käänteitä työseikkailussani) ei ole niin suuri kriisi, olen joutunut sen jo kertaalleen itseni kanssa käsittelemään, mutta kun minä en oletettavasti ole ainoa työtön tässä maassa, niin luulisi, että sellainen diskreetti käytös olisi paikallaan.

Älkääkä edes antako minun aloittaa VR:stä, monopolit kun ei ole aina hyväksi, ainakaan kuluttajalle.

Tamarin ja Cityn SYÖ! -tarjous
Ruoka oli ihan jees, ei mitään maata järisyttävää.

Parkuminenhan ei ollut tämän postauksen aiheena, eikä siinä ole mitään poikkeuksellista, mutta tiedättekö mitä, tämä postaus on hyvin poikkeuksellinen. Tulin jakamaan kanssanne viimeaikojen ruokakuvia, mutta jouduin sensuroimaan itseäni. Niitä oli ihan hirveästi. Minulla on vielä 2 pöperöpostausta jo jonossakin. Ei mikään ihme, jos farkkujen vyötärö alkaa pian kiristää. 

Stockalla ihanan Anniinan kanssa. Pian uudelleen?

On meinaan syöty ja syöty ja syöty. Mutta mikäs siinä, pidän siitä.
Se on minulle harrastus ja aikaa ystäville.

SYÖ! & König
Burgeri oli tosi namia, palvelu ehkä maailman toisiksi hitainta.

Monte Etnasta tuli nopeasti mun kantis :)
Ruoka on hyvää ja palvelu ja hinta kohdillaan.


Ja Porvoo-vierailun Timbaali. Onhan se aina hyvä, mutta niin tuttu.
Olisin halunut mennä Sinne ;P Mutta siellä oli huoltotauko, jota ei voitu nettisivuilla kertoa :/

Ainiin, kuinka moni meinaa huomenna jonottaa?
Minä en aio olla lähelläkään (vielä huomenna) :D

2 kommenttia: