keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Rakkaudesta

Postauksen otsikko kuuluisi olla Ystävyydestä, mutta pidetään tuo pateettisempi versio, 
jolla viittaan myös viimeaikojen musiikkivalintaani.

Läpikäydessäni vuotta 2013 nousi postauksessa useampaan kertaan esiin ystävien merkitys. 

Sen lisäksi, että aion jaaritella aiheesta, valitsin postauksen kuvitukseksi otoksia ystäväni uudesta kodista sekä pitsoista, jota sain toisen ystäväni luona. 
Hänen luonaan voisin kuvata mitä tahansa ruokaa, ne on aina niiiiin hyviä!

Näistä kuvista voinee siis päätellä, millaiset asiat minua, muiden muassa, yhdistää ystävieni kanssa ;p




Muutamina viimevuosina ystäväni ovatkin kasvaneet minulle arvoon arvaamattomaan, vaikken vieläkään osaa nojautua heihin riittävästi, koska "kylmiäpärjään" - kuulen tästä usein.

Minun kengät, ystäväni ihana lattia.

Minun ei ole vaikeaa tutustua uusiin ihmisiin, mutta pidempiaikaisia ystäviä olen onnistunut keräämään rinnalleni enemmän vasta aikuistuttuani - onko ihmekään, koulussa et voi valita luokkalaisiasi, kun taas aikuisena ystävät tulevat enemmän yhteisten mielenkiinnonkohteiden kautta.

Vilpittömät pahoittelut rakeisuudesta - oli (taaaas) vähän pimeä.

Sanon tätä liian harvoin, mutta jokainen heistä/teistä on minulle tärkeä; huolimatta siitä oletteko tulleet elämääni blogin, työn, koulun tai minkä tahansa kautta. Unohtamatta todellakaan heitä, jotka ovat olleet sen yli 20 vuotta kelkassa mukana.

Niin... It takes one to know one :D

Kerran, montamonta vuotta sitten, 
eräs myyjätär läksytti minua bonuskortin lainaamisesta kaverille ja kertoi, 
että perhekunnaksi lasketaan ne ihmiset, jotka syövät samasta jääkaapista. 
Totesin tähän spontaanisti, että minulla on sitten tosi monta perhettä.


Niinhän minulla taitaa olla < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti