maanantai 3. maaliskuuta 2014

Maanantaita!


Valittelin teille jo aiemmin väärän värisestä meikkivoiteestani.

Väriero tuntui kokoajan vain kasvavan meikkivoiteen ja kasvojeni välillä, ja meikkivoiteen väristä, jos jostain olen tarkka.

Eipä siis auttanut, kuin tehdä Stockmannilla kierros. Piinaava, pitkä ja puuduttava kierros. 
- Sanoinhan, että meikkivoiteen väristä, jos jostain olen tarkka :D
Onnekseni kohdalle sattui hyvä myyjä ja mukaan ihanat ja aina niin kärsivälliset makutuomarit.

Toivottavasti tästä vinkistä on apua muillekin överivaaleille. Myyjätärkin kommentoi vaaleuttani. Hyvä niin, etten ole vain kuvitellut ongelmaa ;P

Päädyin siis, vähän turhan tyyriiseen, YSL:n Le Teint Touche Éclat -meikkivoiteeseen sävyssä B 10

Muutamat kokeilukerrat ovat nyt ainakin olleet positiivisia. Toivottavasti rusketun myös ensikesänä, ettei edellisestä, muuten hyvästä, meikkivoiteesta tullut hutiostos.

Viikonloppuna tarttui mukaan myös oversize-jakku kivoin nahkayksityiskohdin. En itseasiassa ole vielä edes varma, voinko yhdistää tätä mihinkään omistamaani. Olen kuitenkin pitkään katsellut tällaisia ja tämä oli Onlyssä puoleen hintaan.







Huomaatteko värierot kuvissa? Voi miten rasittavaa, kesä ja valo; tule jo!

4 kommenttia:

  1. Meikkivoiteissa on kyllä helppo mennä metsään - liian usein myös kosmetiikkaosastojen valaistukset ovat sellaisia, että värisävyt näyttävät sitten päivänvalossa ihan erilaisilta.

    VastaaPoista
  2. Mä olen meikkivoiteissa oikea hutiostojen mestari. Jokainen osastoshetkellä täydellinen voide on hetken kuluttua vaan keskinkertaista massaa. Nyt (kopkop) olen ollut jo useamman viikon tyytyväinen edelliseen ostokseen, Diorin Nudeen. Mulla on vaalea, mutta keltapigmenttinen iho - ei helppo yhdistelmä. Kesällä värit löytyvät hyvin, talvella kaikki ovat liian "vaaleanpunavaaleita" tai liian tummia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota Nudea onkin taidettu kehua monessa paikkaa :)
      On se hankalaa joo, liian tumma meikkivoide varsinkin tuo heti tunkkaisen vaikutelman.

      Poista