maanantai 21. huhtikuuta 2014

I hate to be wrong - Terkkuja L'Oréalille

Indiedaysin Inspirationpäivässä päädyin L'Oréalin tukkataikureiden juttusille ja sain testattavakseni (kuulemma) itselleni sopivimman ja ennen kaikkea sopivamman hiusvärisävyn.

… lisäsin sanan kuulemma siksi, että olin vakuuttunut ja vannoutunut siitä, että sillä hetkellä hiuksissa ollut väri on aivan liian tumma ja halusin tehdä siitä vielä vaaleamman. Minulle kuitenkin kerrottiin, ettei mielipiteeni hiuksistani pidä paikkansa, eikä päästäni voi tehdä enää yhtään vaaleampaa. Ihonvärini vuoksi sävyä olisi parempi taittaa punaisempaan ja käteni iskettiin L'Oréalin Préférence -sarjasta sävy numero 8, California.


Kotona pyörittelin aikani pakkauksia kädessäni ja koin kaikki mahdolliset painajaiset kotivärjäyksestä, jota olen muuten viimeksi harrastanut noin 15v sitten, liian punaiseen Tuksu-lookiin, mutta päätin kuitenkin uskaltaa kokeilla uutta väriä; hiuksiahan ne vain on :D

Tämä on siis se ennen-kuva. 

On muuten ehkä viimeinen kerta ikinä, kun minut nähdään tässä blogissa meikittä, saati jonkun baarin leima kädessä (se ei siis ole likaa tai mustelma) :D

- Oli kyllä kerrassaan erikoinen viikonloppu; hiusten kotivärjäystä ja baareja, joita en kumpaakaan tunnetusti harrasta.

No okei, se oli toiseksi viimeinen kuva ilman meikkiä. Tämä lienee se viimeinen.

...Ja kuinkas taas kävikään. Ennakkoluuloni saivat kyytiä.
Tulos oli oikeasti hyvä ja värjäys helppoa. En sotkenut koko kylpyhuonetta, niin kuin silloin edellisellä kerralla :D
En ollut ajatellut postaavani tastä kokeilusta, joten muutosta ei ehkä saa selville näistä puhelinkuvista ja rehellisyyden nimissä on sanottava, etten minäkään oikeastaan erota suurta muutosta tässä ja edellisessä tukassa. Liiallinen keltaisuus kuitenkin taittui pois ja olen useamman kerran viikon aikana pysähtynyt katsomaan peilistä, kuinka hyvälle ihoni näyttääkään. Juuri kuten sen pitikin mennä! :D

Ikäväkseni minun on siis taas kerran myönnettävä, että ammattilaiset tietävät monta asiaa minua paremmin. ;D
Onneksi uskalsin laittaa värin päähäni. 
- Olen jopa ryhtynyt pohtimaan, että voisihan se olla vielä vähän punertavampikin :D


Tämä postailemattomuus menikin ihan pääsiäisloman puolelle, toivottavasti teilläkin oli rentouttavat vapaat :)

2 kommenttia:

  1. Kaunis hius tuo lopputulos. Vaikka oikeassa olet, ihan hirveää eroa en minä ainakaan noissa erota. Joskin on minusta tärkeintä, että sinä erotat ja olet tyytyväinen lopputulokseen. Minä tuhraan, kampaajan lisäksi, rahaa hopeahoitoaineeseen, joka taitaa keltaista pois ainakin omasta tukasta. Opin viimeistä edellisellä kampaajareissulla, että se auttaa pitämään vaalean sävyn sellaisena kun sen haluaa eikä oljenkeltaisena. Pakko myöntää, että ainakin omassa tukassa toimii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Joo, hopeashamppoita ja hoitoaineita tulee täälläkin, tai ainakin tuli, käytettyä, mutta nekään ei oikein riittävästi toimi minun hiukseen. Noh, aina välillä on hyvä uudistua :)

      Poista