tiistai 24. kesäkuuta 2014

Gilmore-mania


Heippa pupulit
Ajattelin vain tulla kertomaan, että olen vielä mukana tässä hommassa, vaikka viime aikoina minua on "työllistänyt" riippuvuuteni Gilmoren tyttöihin.

En ole varmaan koskaan kertonut, etten seurannut sarjaa muiden sitä vajaa kymmen(?!) vuotta sitten yliopistolla hehkuttaessa. Työttömystyttyäni otin kuitenkin sen ja HIMYMin tarkastelun alle
 - olihan niitä minulle hehkutettu jo ihan riittämiin. HIMYM vei heti mukanaan, mutta Gilmoren naiset odotuttivat itseään. Olin päättänyt katsoa ensimmäisen tuottarin, oli miten oli, ja onneksi jossain kauden viimeisten jaksojen aikana tajusin sarjan hienouden. 

                                                                                                             

Nyt olen melkein kuudennen kauden puolivälissä ja strutsi-Birkinin asteltua ylväästi kuviin, tuli (jotenkin jännästi ;P) ikävä myös tänne. En voi käsittää, että koko sarja on pian osaltani ohi. 
Samaa tyhjyyden tunnetta siis odotellessa, jonka koin esimerkiksi suljettuani viimeisen Harry Potter -kirjan. Siihenkin pääsin mukaan vasta verrattain myöhään, olinhan vannonut, etten koskaan lue mitään
 lasten noitakirjoja :D
Elokuviahan en toki vielä tänäkään päivänä ole katsonut, enkä todennäköisesti katsokkaan.

Muutenkin kuuluu oikein hyvää, kiitos kysymästä. Töitä, josta maksettaisi ihan oikeaa rahaa, minulla ei valitettavasti vieläkään ole. Torstaina kuitenkin maailmanensi-iltansa saa minun ikioma, ihka ensimmäinen pääkirjoitukseni, ihan oikeaan painettavaan lehteen. 
Puuhaa on siis riittänyt, ei nyt mitään kovin glamouria, vaikka sille ehkä saan sen kuulostamaankin, mutta opettavaista ja mukavaa ja toivottavasti työllistymistä tukevaa tekemistä.

Miten teidän kesä on startannut? Pusspuss!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti