sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Kosmetiikkaa Seppälästä


Tästä on jo jonkin aikaa kun sain (siis minä ei blogi) valita edellisessä harjoittelupaikassani testiin muutaman purkin Seppälän uutuuskosmetiikkaa.

Olen aiemmassa työssänikin ollut tekemisissä Seppälän kosmetiikkaostojen kanssa, ja tiedän pienen ripauksen heidän periaatteistaan. Ehkä siksi minulle tulikin niin puskista, kun Seppälä lanseerasi kosmetiikkansa uudelleen tänä keväänä, näin pian sen viimesyksyisen suuren konseptiuudistuksen jälkeen. Tai ehkä tämä oli osa sitä, en tiedä.

No kuitenkin, ensimmäisenä valitsin testiini Barbien oksennus -kynsilakan. Ei nimi ei, yllättäen, ole se virallinen, mutta mielestäni tätä vaaleanpuna-oranssia glitteriä ei voi muuten kuvailla. Minusta lakka oli todella hauska, mutta sen haju on aika vahva. Ei siis tuoksuherkille! Pysyvyys tässä, kuten niin monessa muussakin glitterisessä, on aika mahtava. Glitterinjämiä saa hinkata hampaat irvessä. Seppälän uusille lakoille on, käsittääkseni, jo muodostunut oma fanikuntansa.
 - Terkkuja vaan sille yhdelle tytölle, joka mietti kuinka monta pulloa samaa väriä voi ostaa kerralla ;)


Myös uusittuja vartalotuotteita on kehuttu. Kuulemma purkeissa olevat kuorinnat ja paksut vartalovoiteet ovat loistavia. Tuo oma rasvani on siitä kevyemmästä päästä, toimii hyvin näin lämpimimmillä keleillä, tuoksukin on oikein mukava.

Hiustuotteista valitsin purkissa olevan hiuspuuterin, jonka saloihin en tälläkään kertaa oppinut. Olen testannut jonkun kampaamomerkin omaa aiemmin, olen enemmän suihkutettavien tuotteiden ystävä. Seppälän uusituista hiustuotteista olen testannut mös suihkutettavaa kuivashampoota, sekään ei ole hassumpi.

 Onko teille Seppälän uusittu kosmetiikka jo tullut tutuksi? 
Jos tiivistäisin jaaritteluni, niin: 
kivoja uutuuksia, kaikki ihan ok, hinnat mukavan matalat, ei suuria riemunkiljahduksia, muttei pettymyksiäkään :D
Plussaa hauskoista nimistä!

Mukavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti