tiistai 15. heinäkuuta 2014

Kuulumisia


Olen ollut poissa jo aika kauan, pahoitteluni.
Syy ei suinkaan ole kokonaan Gilmoren tyttöjen, ne loppuivat kyllä jo hetki sitten.

Gilmoremanian perään tuli ryminällä arkeeni kivakiva pikku ylläri nimeltä lutikat. 
Minun asunnossani niitä ei onneksi ole, mutta kuulemma muualla taloyhtiössä. Voi hyvä helvetti mikä homma on laittaa kämppä muoveihin myrkytystä varten, hieman meni kesäsuunnitelmat uusiksi ja se prosessi vaati ihan tolkuttomasti aikaa. Olin ihan raivona, enkä olisi ikinä selvinnyt siitä urakasta ilman vanhempieni suurta apua - iso kiitos heille siitä!
Noh, onneksionneksionneksi niitä ei minun asunnossani ole, eikä tasan tule, jos se minusta riippuu! Lisäksi päätin, että jos tämän kesäinen myrkytysruljanssi ei auta, siis jos osa asukkaista jättää oman osuutensa torjunnasta hoitamatta, muutan heti. Tuohon rumbaan en rupea kenenkään muun laiskuuden vuoksi toista kertaa. Ei niille toki nykyisin oikein mitään voi, lutikathan ovat ongelma monissa loistohotelleissakin. Eikä muuttokaan välttämättä mitään ratkaise, mutta jos joku on väliinpitämätön, ei ongelma poistu. Siksi muuttaessa voisi toivoa parempaa tuuria kanssa-asukkaiden suhteen. Noh, toivotaan ettei siihen tarvitse ryhtyä ja tämä ongelma olisi tällä pois. Olen vaan niin ärsyyntynyt, hirveä homma ja ihan ilman omaa syytäni! Argh :D

Noh tämän maailmoja repivan draaman ;P jälkeen minua pitivätkin kiireisenä yhdet Suomen parhaimmista festareista, Korian Pioneerifestivaalit. Kuten Instagramissa jo mainitsin, ja osa teistä varmaan ennalta sen tiesi, kallistuu musiikkimakuni vahvasti keski-ikäisten miesten esittämän suomipunkin suuntaan. En myöskään ole mikään "oikea" festari-ihminen, joten mikä voisi olla parempaa, kuin lyhyt festarimatka lapsuusmaisemista ja vielä tärkeämpänä nopea paluu sivistykseen ;P
… No okei okei, ettei pelkäksi kehuksi menisi, on esimerkiksi Ruissikin aina aika mieletön :D

Nyt minua pitää kiireisenä ja hyvin väsyneenä aloittamani pasto. 
Kyllä! 
Uskokaa tai älkää: minä, joka aina ensin mietin ruokaa ja sitten vasta mitään muuta, aloitin lyhyen pohdinnan jälkeen paaston. Olen siitä kirjoitellut teille erikseen päiväraporttia. Vielä muutama päivä puserrettavana, pitäkää siis peukkuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti