perjantai 21. marraskuuta 2014

Long time no see


Heippa taas pupuset ja pahoittelut hiljaiselosta. Tiedättekö, se on varmaan joku universumin laki, että kun asioita alkaa tapahtua, ne tapahtuvat kaikki sitten yhtä aikaa.

Haluaisinpa kertoa teille saaneeni unelmieni työpaikan tai tavanneeni juuri sen miehen ja meneväni pian naimisiin, mutta ehei, ei minulla ole sellaisia juttuja kerrottavana.
Mutta tässä tauon aikana olen muun muassa:

Suorittanut aika yllärinä tulleen pikamuuton, joka ei lopulta ollutkaan niin pika, sen ollessa yhä kesken.
Lomaillut Berliinissä.
Käynyt kivoissa blogijutuissa.
Nähnyt paljon kavereita.
Ollut syysflunssassa.
Käynyt työhaastatteluissa.
Metsästänyt kadonnutta (ja tämän vuoden ainoaa oikeaa) palkkaani :D
...ja selvitellyt sen seitsemän muuta (minusta itsestäni johtumatonta) sotkettua asiaa, joista minua ovat vainoneet suunnilleen kaikki entisistä nykyisiin vuokranantajiin ja rekrytointi-ihmisiin. Huhuhuijaa, eilenkin minulla oli tunne, että olen ollut koko päivän puhelimessa.

Mitäs vielä, kyllä näihin pariin viikkoon on taas asiaa mahtunut :D Jotenkin on täysin mystistä, että kaikki asiat katoavat tai rekisteröityvät väärin samaan aikaan. Joku karma iski selvästi marraskuulleni :D
Toivottavasti tämä taas tästä rauhoittuu ja saan sitä kuuluisaa parempaa aikaa tänne palailuun.

Puss, mukavaa viikonloppua murut < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti