tiistai 16. kesäkuuta 2015

Kesäiho kuntoon?


Voisin kertoa teille pitkät jaaritteluni taistelustani paremman ihon puolesta ja ehkä olen siitä joskus jotain maininnutkin, mutten nyt jaksa aloittaa aivan saagan alusta saakka. Nyt tyydyn vain toteamaan ihoni menneen taas tänä vuonna huonompaan suuntaan. Ärsyttää! Uskon sen palaavan taas joskus takaisin normaaliin uomiinsa, mutta nyt olen pyrkinyt korjaamaan sitä hyvillä kotihoitotuotteilla sen, mitä se suostuu tahtooni taipumaan.

Minulla on käytössä Kiehl'sin tuotteita, joihin olen tyytyväinen ja joissa aion pitäytyä luullakseni myös jatkossa. Näistä olenkin ottanut teille jo kuvia, mutta se postaus on ollut kohta vuoden verran vaiheessaan, ohops :D Lisäksi kuorin ihoa ja naamioin sitä suhteellisen säännöllisesti. En tiennyt tarvitsevani siihen lisäksi mitään muita kotihoitotaikoja.
– Voi kuinka väärässä olenkaan ilmeisesti ollut :D
Olen törmännyt useissa ja taas useissa blogeissa Swissclinicin* tuotteiden hehkutukseen. Suhtauduin niihin aluksi todella skeptisesti, kunnes luin Lindan hehkutuksen Skin renewal kitistä. Herranjestas! Minun on vaan pakko hankkia sama :D Ei voi mitään, minulla on niin arpia kuin epätasaisuutta ja -puhtautta kasvoissa ja venymäarpia siellä sun täällä. Lindan tapaan olen koettanut vaikka ja mitä, joten odotukset tuotteen tehon suhteen on tuon postauksen luettuani todella korkealla. Harmi vaan, että toistaiseksi tuotteen hankinnan on estänyt sen varsin kallis hinta. En ole vielä voinut taipua haluuni, sillä mitä jos se ei toimikaan ja olen vain mainonnan uhri ;D
Enkä ihan rehellisyyden nimissä tiedä tuosta neulasta. En ole piikkikammoinen, mutta aika hurjalle kuulostaa, tehdä nyt reikiä vapaaehtoisesti ihoonsa. Toisaalta, tuotteen lupaukset kuulostavat taas ihan hurjan hyvälle: 
Kun liikutat rullaa eri suuntiin ihon pinnalla stimuloivat mikroneulat uusien ihosolujen syntymistä. Näin ihosta tulee terveempi ja tasaisempi. Vain muutaman minuutin hoidon aikana mikroneula muodostaa ihon pintaan jopa 300 000 pienenpientä mikroreikää, joiden kautta ihon kyky imeä itseensä hoitavia voiteita maksimoituu jopa 300 prosenttisesti.


Tiedättekö, kyllä naisena oleminen on pöllöä. Nyt pitäisi saada tuo, eilen piti saada jotain ihan muuta ja minulla on niin puhelimessa, koneella kuin kalenterissakin lista siitä, mitä tulisi hankkia tai olisi vain kiva omistaa, puhumatta pakkosaada-listasta. Olisihan se kiva olla edes hetken tyytyväinen elämäänsä, mutta noh, toisaalta, se olisi myös aika tylsää :D 

Aiheesta täysin kukkaruukkuun, hakiessani tuon ylläolevan mainoskuvan affiliateverkosta, muistin huikean Hyvinvoinnin tavaratalon kesätarjouksen. Hyvinvoinnin.fi tarjoaa juhannusyllärinä 21.6. saakka kaikista tuotteista -15%. Olen ollut tekemässä heiltä yhtä hieman kalliimpaa hankintaa (ylläri!) jo hetken aikaa. Nyt jos koskaan se pitäisi sen voisi hankkia.
– Ei herttinen, mitä luulette, onko minulla jonkinlainen elämänhallintaongelma käsillä :D
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti