maanantai 4. tammikuuta 2016

Adidas Superstar


Pidempään kanssani leikkineet ehkä muistavatkin minun kertoneen, että olen ollut teininä ja vähän vanhempanakin vannoutunut Superstar-tyttö. Superstareilla on reissattu, kävelty kilometreittäin tuttuja ja tuntemattomia teitä ja onpa Superstareilla tanssittu yhdet sateiset ylppärit tyllimekossakin.

Kuitekin, niin perinteisesti, aika alkoi ajaa niiden ohitse ja tuli Converse-aikakausi ja citylenkkareita katukuvaan ja minun Superstarini ne vain kestivät ja kestivät. Mustat kenkäni näyttivät edelleen edustuskelpoisilta ja pitkään kuin juuri (lastenosaston) hyllystä vedetyiltä. Valkoiset, pinkkikukallisetkin pysyivät valkoisina hämmentävän pitkään. Lopulta aloin kyllästyä, kengät alkoivat hajota ja sain vihdoin heittää risaiset parini roskiin.

Ja 1... 2... 3.., lähes samalla sekunnilla kuin luovuin omistani ja iloitsin silmieni edessä avautuvista uusista lenkkarit arkipukeutumisessa -vaihtoehdoista, tuli Superstareista taas katu-uskottavat ja varmasti enemmän muotia kuin ne olivat koskaan teini-iässäni olleetkaan.



Superstar








Nyt olen muutamat ajat tätä trendiä seurailtuani valmis Superstar-kaipuussani uuteen kierrokseen näiden popojen kanssa. Mutta tuurillani, heti kun saan ne jalkaani, olen taas se epätrendikkäistä epätrendikkäin. Story of my life ;)

2 kommenttia:

  1. Superstarit on klassikot! Täällä myös moiset, on olleet jo 15 vuotta. :)

    VastaaPoista